eifle Masáže-fyzio, Brno

Magická masáž lávovými kameny

Kořeny této masáže sahají 4000 let zpět. Již v této době se vědělo o účinku lávových a jiných drahých kamenů. Horké kameny znali již američtí indiáni, hojně se používaly v Indii, Egyptě, Mezopotámii, Tibetu, Číně a na Havaji.

Během této masáže se svaly důkladně promasírují a prohřejí, životní energie uvězněná v zatuhlých svalech a kloubech se uvolní a rozproudí harmonicky po celém těle. Obnovený tok energie způsobí velmi příjemný stav klidu, kdy všechny myšlenky odplouvají a my zažíváme blažený pocit, že vše je jak má být. Tento hluboký klid a vyrovnání se stále vrací ještě několik dní po masáži (u někoho i déle).
Při terapii se používají lávové kameny, které mají silnou energetickou vibraci a obsahují velké množství železa. Uvolňováním kovových iontů přispívá k urychlení regenerace tkání a rychlému odstraňování bloků na meridiánech. Teplo sálající z kamenů ohřívá pokožku, která díky tomu lépe vstřebává léčivé oleje a zároveň uvolňuje svalstvo, takže masér může pracovat s hlubšími vrstvami tkáně.

Horké kameny: stimulují oslabené partie, krevní a mízní oběh, zvyšují mikrocirkulaci, zrychlují buněčný metabolismus, urychlují odstraňování škodlivin a toxinů, odstraňují svalové spasmy a blokády, vyživují meziobratlové vazy spolu s použitým olejem, urychlují regeneraci, prohlubují relaxaci a energetické toky v těle, prohřívají celé tělo a celkově uvolňují centrální nervovou soustavu.

Masáž pomáhá při:
- otocích zaviněných přílišným zadržováním tekutin v těle
- odstraňování bolesti krční páteře
- všech bolestech zad
- premenstruačním syndromu
- kloubních onemocněních

Kontraindikace:
- vysoký krevní tlak
- nemoci srdce
- rakovina a poruchy mízního systému
- cukrovka
- těhotenství